Geboortetaarten

 

Geboorte

Wij Nederlanders sturen na de geboorte van een baby de familie, vrienden en bekenden een geboortekaartje. En voor vrienden en bekende van ons heb ik natuurlijk ook een taart(je) gemaakt toen wij op kraamvisite gingen. De ouders van Sepp hadden een “vliegticket” als geboortekaartje. Deze heb ik natuurlijk als taart nagemaakt. Het was een hoop werk, maar ze waren er super tevreden mee.

Geboorte1

Ook bij Axel ben ik op kraamvisite geweest, en heb het geboortekaartje zo goed als mogelijk nagemaakt. Ipv een autootje erbij op de taart te maken heb ik een 3d baby erop gemaakt. Ook de ouders van Axel en zijn grote broer waren helemaal blij met deze taart.

Geboorte2

Toen mijn broer vader werd van de jongste, heb ik natuurlijk als kraamcadeau ook een taart gemaakt. Met de naam, geboortedatum, geboortetijd en het gewicht bij de geboorte. Ondertussen is Lloyd al een boef van 4 jaar.

Geboorte4

Voor Jona zijn geboorte ook een taart gemaakt. Deze keer met een dekentje met een slapende baby erop, en natuurlijk mochten de naam, geboortedatum, lengte en gewicht ook niet ontbreken op deze taart.

Geboorte5

Toen Lenny geboren werd, werd ik door zijn moeder gevraagd om ook een taart te maken, deze keer voor het personeel in het ziekenhuis. Ze wilde graag 3d babyschoenen op de taart. Natuurlijk was dit ook geen probleem om te maken.

Geboorte6

Bij Ise gingen we op kraamvisite, en daarbij hoort natuurlijk weer een mooie en lekkere taart. Deze keer heb ik babybillen gemaakt met de voetjes erbij.

Leave a Reply

